Day 4

lite sent men kör två stycken idag ist ! :D

idag ska jag skriva om;

Mina Mål/Drömmar/Önskningar

asså alla som känner mig vet typ hela mitt liv,
för jag planerar, planerar och planerar.

Vi kan säga såhär att mina mål just nu är att
få mina drömmar och önskningar att slå in.
Haha, men jag kan berätta vad mina drömmar och önskningar är.

Jag vill gå ut 9an så fort som möjligt, sen börja Teknik programmet.
Efter mina 3 år på gymnasiet (18 år), tar jag körkort, sen så vill jag
helst gå på Chalmers, men går inte det så ska jag gå på KTH
(Kungliga Tekniska Högskolan). under den tiden ska jag gifta mig
med någon stilig man ;) När jag går ut högskolan (23 år) vill jag
skaffa jobb som Arkitekt jobba i ca 1,5 år, skaffa en Perser Katt
(svartvit, gråvit eller grå). En hane och den ska heta Ceasar.
Eller så skaffar jag en Fransk Bulldog. Svart som ska heta Max, tror jag :).
När jag är runt 25 år vill jag skaffa mitt första barn som ska heta
Anton Zackarias
eller Jenny Zoey. aaah, så långt har jag kommit
nu, typ det är mitt mål att uppnå detta,

lite mer småsaker inom "kortare" tid är :

  • Kvala till Medelsvår med Rocky
  • Skaffa iPhone, ny dator


och sist men absolut inte minst;

Leva mitt liv fullt ut!








bilder från Google

Kommentarer
Postat av: fanny

ser ut som min vovvvvve HOLGER :D <3

2011-02-28 @ 23:19:57
URL: http://fannyhilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0