fiskbensfläta

Idag gjorde jag en fiskbensfläta på migsjälv :D, blev endå rätt så grymt för att ha gjort på migsjälv, dock var den inte såååå fet som den är på bilden (a)


(orkar inte vrida bilden, sorry!)



Träna gymnastik idag som vanligt, skada foten så blev mest trampett. Sen drog jag till munkegärde kyrkan och käka :D umgicks med grymt folk. Sen runt kl 21 drog jag till stallet och red :D Rocky gick superduper :)

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt och duscha :p

PUSSSSSSSSSSSAR :D

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: hmm.. aa, några har sagt det oxå xD får väl sitta i med färgen i typ 15465 år XD

2011-03-04 @ 12:45:19
URL: http://epicfaiil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0