min ängel ♥

ja, jag älskar han !

gör vad som helst för min älskling :)

här är lite bilder från helgen.

Våran helg spenderades i sängen framför teven :) och åka lite på moppen, men det var bajs kallt :p



ofc ville han inte va med på kort, då tog jag kort på mig själv :)



osso råkade han komma med i bilden :p





här vet jag inte vart han tog vägen (a'





vi e söta :D




jimmys ROOMPAAH och jag ;)











jimmys "tavla/spegel" e cool (h'



älskar min Jimmy otroligt mycket !

Finns ingen bättre än min älskling, min ängel

Kommentarer
Postat av: Nathalee

Blir så glad när jag ser på er för ni är så sjukt fina ihop c: <3

2010-10-20 @ 22:14:45
URL: http://emotionsandstuff.blogg.se/
Postat av: soffeeee den beeeesta

EMOOOOOSAR :D:D

hihihih ni är så söta :D<3

2010-10-21 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0