sorry peeeeps!

har inte haft tillgång till att blogga på hela veckan :o tragiskt!
men jag kan la börja med att rabbla upp vad jag har gjort i veckan :D



Söndag bar det av till Strömstad :D för jag skulle praoa hos farmor och farfar.


Måndag jobba jag till halv fem, typ sortera papper, fika, rast, prata :D
sen efter kom jag hem till farmor o farfar o käka o kolla teve:D


Tisdag så kolla jag så att alla bilar var på plats på firman,
det tog typ hela dagen, och sen efter "jobbet" fick jag skjuss jag till Nordby
och fick "lön" så jag shoppa lite, (får ni se snart!)


Onsdag så fick jag göra lite olika bla ta kort på bilar och fika osv :D
Efter "jobbet" kolla farmor & farfar på hus på Saltö :D


Idag så jobba jag till halv 1, sen käka vi osso bar det hemmåt igen :D
Kom hit vid halv 5. Hade träning 17-19.30 :D
Gjorde volter, stuka foten, och fega inte ur ! :D


Mkt på en gång där men uppdaterar mera imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0