everlasting hello, in some way

grymt att jag fortfarande har 16 trogna bloggläsare!


jag har inte haft ngn dator och jag ska nog sätta bloggen i slow motion ;) ni kan kolla in då och då så kommer jag med lite saker då och då :D

detta inlägget blir lååååångt kan jag säga er, ;)

jag kan börja med att jag har fått mina glasögon :D



par A



par B

vilka var finast? :D

till helgen blir jag blond, om ca två veckor åker jag till USA i tio dagar och tillbringar dem vid stranden nder solens UV strålar och steker!



såhär brun ska jag bli !

jag misssar dock NP i svenska men det funkar nog ;) nu e jag jätte trööttt men ska skriva lite till.

jag saknar jimmy otroligt mycket och han fyller år snart och jag har inte köpt ngt :o och vi hade våran 7 månadersdag igår :D ser fram emot många fler månader med han !

måste hitta mina solbrillor innan jag åker ;s haha måste hitta mycket, jag måste packa jätte mycket ! :D

jag har btw fått jobb på Nathalies gymnastik förening som hjälpledare :d

åh alla dagar e fullbokade typ enda fram tills jag ska åka!

måndag: fixa pass & stallet :)

tisdag: Jobba!

onsdag: stallet och musik träning typ :)

torsdag: gymnastik träning o kyrkan

fredag: träna & kyrkan

lördag: bli blond ! kanske springa, annars ledig faktist ;)

söndag: gymnastik träning, stallet & vara med jennifer:)

måndag: jobba!

tisdag: jobba!

onsdag: stallet och musik träning typ

torsdag: gymnastik träning & kyrkan

fredag: ÅKER JAG !





WOHO riktig fullt i typ 2 veckor ! :D men det e göööööttttt!!

Kommentarer
Postat av: caroline :)

ja är trogen läsare!:)

haha!

2011-01-27 @ 22:12:46
URL: http://carolinehallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0