ojojoj vilken resa!

får många komplimanger om att mitt hår e fint, ah det e faktiskt inte så slitet som det borde vara, vill ni veta varför?


jo för jag e rödhårig:) lite lätt bara. men rött hår är det starkaste håret som finns:)

därför går inte mitt hår av när jag bleker, färgar, plattar, lockar och fönar!



För 3 år sedan hade jag blondt hår, dock inte mitt naturliga utan jag hade färgat det brunt ett halvår innan, och sen slingat det några gånger:d





sen färgade jag underhåret i början av åttan. typ augusti :)



Efter det hade jag lite kul i oktober och färgade håret rosa, omogen som jag var ... :)



Jag tröttna ganska fort och det blev blondt igen efter bara en vecka:D



jag var blond ett bra tag där i några månader men sen i januari blekte jag underhåret till "blondt":)



fortsatte att göra slingor och fin en riktigt fin naturlig färg :)



jag fick för mkt fritid på sommaren och fixa till det lite, villa vara lite udda om man säger så.



jag färgade det rosa igen med jimmy i slutet av sommarn:)



mamma vart inte glad och tvinga mig färga det brunt, det var tvärfint!







ville ha tillbaka det blonda för ett halvår sen såklart :)



nu är jag helblond igen :D:D


Kommentarer
Postat av: petronella

du är så fin michelle!

2011-05-29 @ 13:04:36
Postat av: madde

REDHEAD POWER! :D

2011-05-31 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0