Dag 1

1. Jag är höjdrädd :)

2. Jag gillar inte ost, tomat, tårta, jordgubbar, jordgubbsglass, ingen konstig glass smak, typ sorbet och sånt, jag gillar inte gurka, potatis, curry, popcorn, chips, pesto, oregano, timjan, med mer :)

3. Jag har flygit flyg plan minst 30 gånger i mitt liv.

4. Jag är född i England, bodde där 2 år, sen bodde jag i Sverige i 8 år. Efter det flytta jag till USA och tillbringa 4 år där och idag har jag bott 1,5 år i Sverige igen :D

5. Jag har sne rygg och sover med knät brevid huvudet och gör ryggen ännu mer sneare :(

6. Om jag skulle vart kille skulle jag hetat William och spelat hockey o trummor :)

7. Jag älskar matte, fysik och tekink.

8. Jag ogillar alla datorer som inte är Apples.

9. Jag springer alltid upp för trappor :)

10. Jag tror jag är allergisk mot leggings, för det kliar alltid så fort jag sätter mig ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0