Day 13

"Mitt Drömbröllop"


Mitt bröllop i sig behöver inte vara perfekt, eller det finaste elr ngt så :D Jag vill nog helst bara gifta mig i en fin liten kyrkan på en varm Juni dag, alla ska umgås och ha långa klänninger / kostymer, jag ska själv bära en enkel men endå sofistikerad klänning, den ska inte vara sån där utan band, tub elr va det nu heter. :D Vill helst att min farmor ska sy den :D Hon e grym :)

Vill åka i häst o vagn eller på hästen :D hihi fast då skulle klänningen bli smutsig men aaah :d Det ska serveras god mat :D och bra dans och show :D haha vill helst att alla ska ha en bra kväll på mitt bröllop :D

haha, kan säga osso att jag SKA gifta mig när jag är 18 till 22 år :D haha så har jag inte hittat ngn då så blire första bästa :D:D



klänningen ngt såhär typ :D


aaah :D Ha de folket! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0