ingen som orkar läsa men jag e skadad :(





Todays outfit simple, svarta jeans, svart linne & vita converse :D

Min muskel e sönder :( såå typiskt jag som skulle tävla i både gymnastik och dressyr till helgen, jaja.

Sånt händer. Men min muskel har gått sönder typ och blöder så har världens blåmärke under bandaget  (ska försöka ta kort på den) och blåmärken på benen har jag också. Jag har ramlat av min häst, därav alla blåmärken. Han sprang under ett rep osso fick jag repet på armen och det var sånt tryck från repet, därför e min muskel skadad:d sen flög jag baåt och landa på huvudet, tror jag fick en lätt hjärnskakning för jag har as ont i huvudet fortfarande!

menmen, hoppas ni e friska och alerta !

puuusssss!

Kommentarer
Postat av: Matilda ;)

tråk, krya :)

2011-05-04 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0